Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
12.07.2006 20:59 -
Блогерите - армия от нестандартни
Оригиналното заглавие на статията, публикувана от Пол Рейнолдс, журналист от BBC е "Bloggers - an army of irregulars", като последната дума може да се преведе и като "неправилен", "нередовен", "ненормален", "неестествен", "разюздан", "непорядъчен" (SA Dictionary). Аз реших да я преведа като "нестандартен", така го чувствам :-)
Ето няколко интересни цитатr от тази статия:
"За много хора, работещи в големите медии (в САЩ, бел ред.), както блогерите ни наричат, уеблоговете са в най-добрия случай неудобство, а в най-лошия - опасност.
За тях те са празнодумства на неуравновесени или досадни хора.
Моят личен опит през последните няколко месеца ме доведе до точно обратното заключение.
Гледам на блогсферата като източник на критики, който трябва да се слуша и като на източник на полезна информация.
Големите масови медии трябва да си вземат бележка и да изработят определен курс на поведение, за да посрещнат това предизвикателство.
Повечето големи организации, независимо дали медийни или бизнес такива, нямат никаква политика по отношение на блоговете.
Вероятно имат политика по отношение на блоговете на техните собствени служители, но най-често нямат практика да наблюдават основните блогове и имат слаба представа как да реагират на критиките, идващи от тях."
Пол продължава статията си с коментари на случаи, в които блогерите са изваждали на бял свят некоректността на информация, разпространявана от масовите медии, като за мен най-интересни ми бяха два от тях.
Блогери откриват, че датските карикатури (на Мохамед, бел. ред.) всъщност са били публикувани в Египетски вестник през Октомври 2005. (подробно за този случай четете в WorldNetDaily)
Друг случай е когато в блогсферата масово се разпространяват снимки на жълти училищни автобуси в Ню Орлеанс. Всичко това се случва след Катрина, а автобусите по правилник трябва да се използват за евакуация на населението.
Третият случай е когато Пентагонът отрича използването на бял фосфор като оръжие от американската армия. В последствие благодарение на публичността, която блоговете дават на статия на журналист от Фалуджа, се стига да признаване на използването на опасното вещество.
Пол посочва и два случая, в които блоговете разжалват публични фигури като Дан Ратър от CBS News и Eason Jordan, главен директор на новинарската секция на CNN. Вторият подава оставката си след като блогер го обвинява в лъжа по повод изявленията му, че американската армия е атакувала журналисти в Ирак.
Журналистът от БиБиСи завършва със следните думи на Ричард Самбрук относно блоговете като източник на информация:
"Ключът е предпазливо използване като източник. Ще бъде голяма грешка за масовите медии да се опитат да се сравняват с блоговете, но те могат да ни научат на уроци по откритост и честност. Масовите медии трябва да се фокусират върху това, което могат да правят - да обясняват, анализират и проверяват."
Go Go Bloggers!
Ето няколко интересни цитатr от тази статия:
"За много хора, работещи в големите медии (в САЩ, бел ред.), както блогерите ни наричат, уеблоговете са в най-добрия случай неудобство, а в най-лошия - опасност.
За тях те са празнодумства на неуравновесени или досадни хора.
Моят личен опит през последните няколко месеца ме доведе до точно обратното заключение.
Гледам на блогсферата като източник на критики, който трябва да се слуша и като на източник на полезна информация.
Големите масови медии трябва да си вземат бележка и да изработят определен курс на поведение, за да посрещнат това предизвикателство.
Повечето големи организации, независимо дали медийни или бизнес такива, нямат никаква политика по отношение на блоговете.
Вероятно имат политика по отношение на блоговете на техните собствени служители, но най-често нямат практика да наблюдават основните блогове и имат слаба представа как да реагират на критиките, идващи от тях."
Пол продължава статията си с коментари на случаи, в които блогерите са изваждали на бял свят некоректността на информация, разпространявана от масовите медии, като за мен най-интересни ми бяха два от тях.
Блогери откриват, че датските карикатури (на Мохамед, бел. ред.) всъщност са били публикувани в Египетски вестник през Октомври 2005. (подробно за този случай четете в WorldNetDaily)
Друг случай е когато в блогсферата масово се разпространяват снимки на жълти училищни автобуси в Ню Орлеанс. Всичко това се случва след Катрина, а автобусите по правилник трябва да се използват за евакуация на населението.
Третият случай е когато Пентагонът отрича използването на бял фосфор като оръжие от американската армия. В последствие благодарение на публичността, която блоговете дават на статия на журналист от Фалуджа, се стига да признаване на използването на опасното вещество.
Пол посочва и два случая, в които блоговете разжалват публични фигури като Дан Ратър от CBS News и Eason Jordan, главен директор на новинарската секция на CNN. Вторият подава оставката си след като блогер го обвинява в лъжа по повод изявленията му, че американската армия е атакувала журналисти в Ирак.
Журналистът от БиБиСи завършва със следните думи на Ричард Самбрук относно блоговете като източник на информация:
"Ключът е предпазливо използване като източник. Ще бъде голяма грешка за масовите медии да се опитат да се сравняват с блоговете, но те могат да ни научат на уроци по откритост и честност. Масовите медии трябва да се фокусират върху това, което могат да правят - да обясняват, анализират и проверяват."
Go Go Bloggers!
Защо все повече руснаци приемат исляма?
REMEMBER - THE PEOPLES LAW COURT-1945.!,...
Русия променя позицията си по сирийската...
REMEMBER - THE PEOPLES LAW COURT-1945.!,...
Русия променя позицията си по сирийската...
Следващ постинг
Предишен постинг
Търсене